niedziela, 2 czerwca 2019

"Fighting Temptation"-K.C Lynn


Jaxson Reid jest arogancki i pewny siebie. Wszystkie kobiety Sunset Bay za nim szaleją i go pragną, co chłopak często wykorzystuje. Sytuacja zmienia się, gdy na jego drodze staje Julia Sinclair- piękna dziewczyna o turkusowych oczach i kasztanowych włosach. Od pierwszego spotkania z dziewczyną w sercu Jaxsona zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Jak zakończy się relacja tej dwójki? Czy będą potrafili przezwyciężyć wiele problemów jakie staną na drodze do ich szczęścia?

Autor: K.C Lynn
Tytuł oryginalny"Fighting Temptation"
Gatunek: Erotyk
Wydawnictwo: NieZwykłe
Tłumaczenie: Weronika Kryń
Liczba stron: 453
Rok wydania: 2018
Nauczyłem się już za młodu, że uczucia i emocje są niebezpieczne- czynią człowieka słabym.

Za "Fighting Temptation" zabrałam się, gdyż potrzebowałam niezbyt wymagającej pozycji, która wyciągnie mnie z pomaturalnego dołka czytelniczego. Tak jak się spodziewałam nie była to powieść zasługująca na wielkie fanfary, ale swoją rolę spełniła.

Jaxson i Julia początkowo są bohaterami do bólu schematycznymi. On- łamacz kobiecych serc, a ona piękna i niedostępna. W późniejszej fazie powieści postać Reida ewoluuje. Okazuje się, że ma on mnóstwo problemów, jego życie to wieczna plątanina myśli i ciągłe życie w poczuciu winy. Niestety Julia przez całą książkę w moim odczuciu pozostała bardzo płaską bohaterką. Jej zachowania często bywały irracjonalne, autorka próbowała ją wykreować na altruistkę z wielkim sercem, a ja odebrałam ją jako egoistkę, dla której liczą się jedynie jej uczucia. Jaxson też miał swoje wady, momentami niemiłosiernie mnie denerwował, jego nadopiekuńczość była wręcz toksyczna. Wiem, że wiele dziewczyn pokocha tego bohatera, bo jest niegrzecznym chłopcem, który jest w stanie dużo poświęcić dla swojej miłości, jednak mnie on do końca nie przekonał.
Za to bardzo polubiłam postacie drugoplanowe. Kayla była świetna, jej cięty język to coś co lubię. Cooper również wywarł na mnie pozytywne wrażenie, jako wspaniały przyjaciel, ale moje serce najbardziej skradł Sawyer. Niezwykle ciekawi mnie jego historia i cieszę się, że w drugim tomie to właśnie ją poznamy bliżej. 
Trudne sytuacje wymagają trudnych rozwiązań. 
Najgorszym aspektem tej książki są sceny seksu. Były one tak idealizowane i nierealne, że chciało mi się śmiać jak to czytałam. Bohaterowie rzucali żałosnymi tekstami, do tego byli niewyżyci i zachowywali się jakby to seks rządził całym ich życiem. PORAŻKA.

Bardzo cieszę się, że autorka poruszyła w tej powieści również cięższe tematy, takie jak handel ludźmi czy ciągłe życie w poczuciu winy. Dzięki temu książka ta nie była aż tak płaska, wątki te zdecydowanie podwyższyły jej wartość i sprawiły, że stała się trochę inna niż większość erotyków.

"Fighting Temptation" jest przeciętną historią, którą czyta się przyjemnie, ale w mojej pamięci nie pozostanie na dłużej. Książka ma wiele wad, kreacja bohaterów pozostawia wiele do życzenia. Mimo wszystko spędziłam przy tej powieści miły czas i od połowy czytałam ją z dużym zainteresowaniem. Myślę, że fani tego gatunku mogą być usatysfakcjonowani.

Ocena:
7/10

Za możliwość przeczytania książki dziękuję


Udostępnij

23 komentarze :

  1. Cieszę się że tu zajrzałam , i już zostanę 😍
    Świetna recenzja , mi też się kilka razy zdarzyło że gdy czytałam książkę porwały mnie bardziej drugoplanowe postacie. Na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytałam tą książkę i powiem Ci szczerze, że dla mnie tak 4/10. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W ty wydawnictwie nie mogę trafić dobrej książki dla siebie. Przeczytałam już kilka i na każdej się zawiodłam. Dam tej szansę mam nadzieje, że będzie to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też podobnie z niektórymi wydawnictwami. Ale skoro działają, to ktoś czyta te książki, choć nie jestem to ja czy Ty.

      Usuń
  4. Mam tę pozycję na półce 🤔 I dalej nie jestem do niej przekonana, chociaż nawet nie chodzi o samo przekonanie, mam obawy, że historia mi się nie spodoba, a będąc szczerym to podkładam w niej dużo nadziei. Poczekam, pomyślę i kiedyś się za nią wezmę. Cieszę się, że tobie chociaż trochę przypadła do gustu, mam nadzieję, że u mnie w najgorszym wypatku będzie podobnie.
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, nie przekonała mnie ta książka. Chętnie sięgnęłabym po jakiś erotyk, ale na naprawdę dobrym poziomie, bo takich żenujących i schematyczych mam dość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moja klimaty czytelnicze, nawet wakacyjne dni nie skuszą mnie na tę lekturę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem mam wrażenie, że spora część scen erotycznych jest nierealnych. Takie książki bywają dobre na odmóżdzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. OOoo nie słyszałam wcześniej o tej serii, ale no narazie nie jestem przekonana. Jeszcze pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za recenzję. A nadaje się to na prezent dla mało wymagającej czytelniczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię lekkie książki, zwłaszcza gdy jest taki upadł. Chociaż w tym gatunku powstaje ich tyle, że chyba nie warto tracić czasu na średni tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, szczera opinia, a to sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie książki
    Lekkie łatwe i przyjemne, trochę na odmóżdżenie

    Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc zapraszam serdecznie. Pisanie sprawia większą frajdę jak ma się dla kogo pisac ;)

    blondynka-na-rozdrozu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem fanką książek tego typu. Zdecydowanie lepiej czuję się w fantastyce, kryminałach. Po tę książkę raczej nie sięgnę, aczkolwiek bardzo fajnie i przejrzyście napisana recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie moje klimaty. Dlatego sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Erotyk tak 😁 zdechdownie. Muszę sobie zapisać tytuł, bo potem mi brakuje takich książek na szybko, na wyciągnięcie z dołka właśnie. :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  16. O jeżu, nie. Mowy nie ma. Nie znoszę płaskich, dennych bohaterów, a w dodatku nie cierpię erotyków. Przeczytałam jednego i mam dość, wystarczy mi do końca życia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami mam wrażenie, że jeżeli ktoś chce coś napisać, a boi się, że wyklepią mu, iż jedzie schematami, po prostu idzie w tego typu literaturę. No bo wielbiciele fantastyki z miejsca by to wypomnieli, a przy czymś tak mało wymagającym po prostu przymyka się na to oko. Tak czy siak, nawet teraz, gdy potrzebuję czegoś na wyluzowanie, na pewno nie zdecydowałabym się na ten tytuł. Co to, to nie! Nie moja bajka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O handlu ludźmi jeszcze nie czytałam... i chyba właśnie dlatego sięgnę po tę książkę. Nawet jak ten temat jest zaledwie ugryziony, to chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie książki są stworzone dla przyjemności, relaksu. Nie mają oryginalnej fabuły, ciekawych bohaterów.. wszystkie są w sumie takie same. I takie mają być i tak należy je oceniać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz będę potrzebować takich książek, więc z chęcią sobie zapiszę tytuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja potrzebuje sięgnąć po coś bardzo romantycznego ale ta książka no nie wiem brzmi fajnie ale jednocześnie odstrasza mnie to jak odpisałaś głównych bohaterów

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze mówiąc, nie wiem, co kobiety widzą w takich facetach. Typ złego chłopca w ogóle mnie nie kręci. Szczerze mówiąc ta książka też nie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.