sobota, 24 czerwca 2017

TBR na wakacje


Cześć :) Jako, że zaczęły się wakacje postanowiłam, że przedstawię wam moje plany na najbliższe dwa miesiące. Są one bardzo ambitne i jeśli uda mi się przeczytać wszystko co sobie zaplanowałam to stanie się cud :D Z drugiej strony jak nie w wakacje to kiedy mam dużo czytać? :)

Kruczy cykl 
Po przeczytaniu pierwszego tomu tej serii (recenzja), jestem zafascynowana tą historią. Po skończeniu Króla kruków musiałam od razu sięgnąć po kolejną część i podejrzewam, że z następnymi tomami będzie tak samo :)

Cykl "Córka dymu i kości"
Te książki chcę przeczytać dlatego, że ich akcja rozgrywa się w Pradze, a ja własnie tam spędzę tegoroczne wakacje :) Przed wyjazdem chciałabym poczuć klimat tego miasta i mam nadzieję, że ta seria mi w tym pomoże :D

Delirium
Powieść Lauren Oliver polecały mi moje koleżanki. Jednej z nich nie podoba się większość książek młodzieżowych, a tą była zachwycona. Jest to dla mnie mocny argument, aby się z tą pozycją jak najszybciej zapoznać :)

Szklany tron
Szklany tron to jedna z tych książek młodzieżowych, która średnio podobała się mojej koleżance, za to poleca ją zdecydowana większość blogosfery :) Chyba nadszedł czas, abym sama wyrobiła sobie zdanie na temat tej powieści. 

Elita
Około rok temu czytałam Rywalki, czyli pierwszy tom serii Kiery Cass. Książka bardzo mi się podobała, ale jakoś nie było mi po drodze z drugim tomem. Stęskniła się za ta historią, a wakacje to idealny czas na czytanie tych powieści, ponieważ są one bardzo lekkie i urocze.

Szóstka wron
Szóstka Wron zbiera tak samo dużo pozytywnych jaki i negatywnych opinii. Ja zaczęła czytać tą książkę, ale usiałam ją przerwać, ponieważ przyszła do mnie Diabolika z BookTour. Jako, że bardzo ciekawi mnie ta historia to muszę powrócić do czytania tej pozycji.

Obca
Ta książka to grubasek, a jak dobrze wiemy grubaski są najlepsze na wakacje :D

Morze spokoju
Większości osób poleca tę książkę, nazywając ją najlepszym New Adult jakie czytali. To chyba wystarczający argument, aby przeczytać tą pozycję jak najszybciej :) 

Lato koloru wiśni
Podobno powieść ta jest lekka i przyjemna. Słyszałam, że występuje w niej świetny humor. Mieszanka idealna na wakacje :)

Czytaliście którą z tych książek? Jak wyglądają wasze plany czytelnicze na wakacje? 
Udostępnij

22 komentarze :

  1. Katarzyna Grochola - przeznaczeni ;) i Angielski, tak to będą moje najbliższe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Morze spokoju ta książka jest wspaniała <3 wiele razy na niej płakałam jedna z lepszych jakie czytałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książki, chciałabym przeczytać kilka z nich, a kilka już znam... Mam nadzieję, że sama znajdę coś ciekawego w najbliższe dwa miesiące <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja zazdroszczę wszystkim którzy mają czas na czytanie :) Moja doba powinna być dłuższa o około...powiedzmy 5h ;) Wtedy każdy jeden tytuł byłby przeczytany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ,,Morze spokoju'' jest dobre, chociaż nie wiem czy najlepsze. W każdym razie historia nieźle wciąga.
    O ,,Lacie koloru wiśni'' było głośno w ubiegłe wakację na blogosferze, więc wydaje mi się, że to taka pozycja dobra na lato - lekka, niewymagająca, ale też nie głupia. Sama nie czytałam, ale pamiętam, że miałam na to chrapkę.
    ,,Szóstkę wron'' bym podkradła, bo wydanie cudne.
    Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo długa, kontrastowa i ambitna lista ^^ życzę Ci powodzenia w przeczytaniu wszystkich książek i myśle, że Ci się to uda ;) zaczytanych wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam cykl Delirium mniej więcej zaraz po tym, jak wyszedł. Wtedy mi się podobał tak sobie, ale z perspektywy czasu patrzę na wszystkie książki, które przeczytałam w młodości z rezerwą. Chyba można powiedzieć, że nie ufam młodej sobie tak do końca w kwestii książek. :D Chętnie przeczytam Twoją recenzję tej powieści. A może i ja się skuszę, by ją przeczytać ponownie. Kto wie? :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Avenity z bloga Myśli zapisane

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka lat temu czytałam "Delirium" i strasznie mi się podobało. Muszę przeczytać ją ponownie, ciekawe czy i teraz tak bardzo mi się spodoba.
    Co do moich planów czytelniczych to na pewno chcę przeczytać "Zwierzęta nocy" - film jest jednym z moich ulubionych i jest mi wstyd, że jeszcze nie zapoznałam się z pierwowzorem. Co do reszty to będę czytać wszystko, co wpadnie mi w ręce.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.

    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na "Kruczy cykl" od dawna mam ochotę. "Delirium" według mnie miało potencjał, ale wykonanie mnie zanudziło i ogólnie okazało się koszmarne. "Elita" i "Morze spokoju" to dwie powieści, do których jeszcze wielokrotnie będę wracała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde ambitne plany :) życzę powodzenia :) i czekamy na recenzje 😍
    www.dzienzksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam "Szóstkę wron" w wakacyjnych planach :) Z całej serii "Obca" najbardziej podobał mi się właśnie pierwszy tom, zarwałam nad nim nockę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne plany :) Większość z wymienionych przez Ciebie książek mam za sobą i chyba najbardziej polecam "Obcą". Mam nadzieję, że zakochasz się w Jamiem ;)
    Powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Córka dymu i kości!! Przypomniałaś mi, że musiałabym przeczytać ostatnią część xD Pierwszy tom najlepiej oddaje klimat Pragi, można się wręcz poczuć, jakby samemu się przechadzało tymi niesamowicie klimatycznymi uliczkami! Drugi tom bardziej opisuje Maroko, jeśli dobrze pamiętam xD W każdym razie polecam!! <3 Świetna seria :D
    Ech, Delirium... ;x Tego nie polecam xD Ale większość lubi tę serię... Ja za piórem Lauren Oliver nie przepadam - ona ma świetne pomysły i nie umie ich wykorzystać xD Także już się nie skuszę na żadną z jej książek, choćby nie wiem jak niesamowite się wydawały xD
    Obca!! Rzeczywiście grubasek, którego dość długo czytałam - ale zdecydowanie warto! niepowtarzalny klimat Szkocji - to dzięki tej pozycji zakochałam się w tym miejscu <3 No i Jamie <3 <3
    Morze spokoju jak dla mnie było ok, ale bez szału :D za to Lato koloru wiśni - super! Bardzooo lekka i zabawna książka ^_^
    Mam nadzieję, że uda Ci się to wszystko przeczytać! Powodzenia! ^_^ ^_^

    OdpowiedzUsuń
  14. Całą serie Szklanego tronu tym razem nie przepuszczę obiecuje, wystarczy tylko mieć pieniądze a kupienie przyjdzie ci z łatwością.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/2017/06/ksiazkowe-zapowiedzi-na-lipiec.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Szklany tron, Elita, Lato koloru wiśni - same cudeńka <3 Ja mam w planach kilka(naście) książek, ale najbardziej bym chciała przeczytać "Confess" i "Franco" <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Córkę", "Delirium", "Szklany tron", "Obcą" i "Morze Spokoju". Wszystkie poza ostatnią były dobre, na "Morze Spokoju" mam alergię i ciśnienie mi skacze, jak tylko o niej pomyślę :D
    Jeszcze nie planowałam swojej wakacyjnej listy, ale raczej nie będzie się to niczym różniło od pozostałych miesięcy, bo jako kura domowa wakacje mam cały czas :D Przynajmniej pod względem wychodzenia z domu do pracy/szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam tylko 1 tom "Króla Kruków", ale mam zamiar dokończyć.

    https://holding-some-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super książki, chyba się skuszę i przeczytam książkę Lato Koloru wiśni albo Delirium.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie przeczytaj "Elite". Gratulacje 100 obserwatorów!
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam prawie wszystkie i ostatnio mam "fazę" na "Akademia Dobra i Zła" mogłabym czytać i czytać... A reszta czeka na swoją kolej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam "Delirium". Fajnie się zapowiadało, ale okazało się takie przeciętne. Koniecznie muszę sięgnąć po "Obcą" i "Szóstkę wron"!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na wakacje koniecznie trzeba sie w to zaopatrzyć ;D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.